Používáme analytické cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby.
Více informací

Blog

27. 4. 2024

Když jsem začala podnikat před 3 lety, velmi rychle jsem zaplnila svoji kapacitu. Podnikám se třemi malými dětmi, takže moje kapacita je omezená, ale kdykoliv se rozhodnu ji navýšit, přijde nová spolupráce (přichází mi samy na základě doporučování, nebo mojí aktivity na sítích a jinde).

Jaké konkrétní kroky jsem udělala, abych byla tam, kde jsem teď?

Pořád se mě někdo ptá, jak jsem toho docílila. Je to v podstatě jednoduché a je to stejný vzorec, který se opakuje i u jiných podnikatelů.

Silná motivace

Vůle překračovat svůj komfort

U mě konkrétně to je být vidět na sítích, vystupovat před lidmi, navazovat kontakty, povídat si s lidmi, mluvit veřejně o tom, jak
se cítím, ukazovat i neúspěchy, říkat ne (a spousta dalších věcí, kterých se bojím, ale postupně je překonávám).

Na začátku podnikání jsem se bála být vidět stejně, jako většina jiných začínajících VA. Jsem celoživotní introvert, který má jen dva blízké kamarády a pouštění jiných lidí k sobě, je pro mě strašně náročný proces. Stejně tak říct někde svůj názor i když vím, že se neslučuje s ostatními.

Práce na psychice a duši

Tady mě nakoplo to, že mi před 5 lety ochrnula noha a já musela fungovat především jako máma dětí ve věku 3 roky a 2x1 rok. Součástí práce na sobě je už 4 roky docházení na pravidelnou terapii k psychologovi, objevování sebe sama, práce s mým prožíváním a emocemi, ale také několik terapií s Hankou Grmelovou, díky které jsem se naučila podívat se sama do sebe.

Autenticita a otevřená komunikace

To je jeden ze zásadních pilířů mého podnikání.

Vize

Nedívám se dopředu v rámci týdnů, ale měsíců a let.

Vizualizace

Udělám si čas jen sama pro sebe, najdu klidné místo a představuju si, kde chci být v budoucnu. Představuju si to tak, jako by se to už dělo teď.

Netlačím na to, když to nejde

Zkusím to jindy, nebo jinak.

Dělám chyby

Podnikatelské chyby, ale vlastně i ty životní, neberu jako chyby, ale jako zkušenosti.

Prezentace

A samozřejmě by to nešlo bez toho být vidět. Přispívat na sítě formou příspěvků, komentářů a v podnikatelských skupinách. Komunikovat s vámi ve zprávách, potkávat se s podnikateli offline (na networkingových akcích, v coworkingu), mám i papírové letáčky s odkazem na katalog, které vyvěšuji a trousím, kde to jde.

>> Tohle je moje cesta <<

Vaše může být jiná. Každý má jiné životní podmínky a možnosti, více či méně peněz, možnosti hlídání dětí, vůli jít si za svým cílem.

Také je možné, že máte problém sehnat klienty, protože v hloubi vás není virtuální asistence to, co opravdu chcete dělat. Není to pro vás činnost, při které zapomínáte na čas. Ale děláte to jen proto, že nevíte co jiného byste mohly dělat, nebo se vám to zdá jako snadná cesta, jak si přivydělat na rodičáku… Klienti to poznají.

Zkuste si udělat chvilku klidu a o samotě, zavřít si oči a samy sebe se zeptat, co opravdu chcete dělat. Ta odpověď tam někde je. Možná vás překvapí, co objevíte. A že tam vůbec není virtuální asistence…

Jaký bude následující krok, který uděláte pro to, abyste byly blíže vašemu snu o plné kapacitě?

21. 2. 2024

Jak to pokračovalo?

Webař fungoval skvěle, já jsem pracovala jak na katalogu, tak pro klienty a ještě dělala marketing vlastnímu podnikání. Začal školní rok a do toho jsem koncem léta začala řešit zdravotní problémy, které mě zastihly. Měla jsem nález v prsu a čekala jsem na výsledek, jestli to je nebo není zhoubné. V tu samou chvíli jsem zjistila, že se na trhu objevil další katalog a další vznikající...

Byly to nejtěžší okamžiky roku 2023, kdy jsem byla tak psychicky vyčerpaná, že jsem všechny práce na webu stopla a myslela si, že končíme. Katalog jsem na tři týdny pustila z hlavy (nebo jsem se o to aspoň snažila). Pak přišly pozitivní výsledky vyšetření a já si řekla, že se neposadím na zadek z druhého katalogu. Naopak mě velmi motivovalo ho udělat ještě lepší, než jsem původně zamýšlela :).

Ostrá verze je připravená...

Spuštění bylo naplánované na konec listopadu 2023, ale to jsme kvůli neplánované pauze nestíhali. Tak jsem to nechala na přelom roku a web jsme spustili 28.12. večer. Pobrečela jsem si, když mi webař Ondra napsal, že je katalog veřejný 😀.

Od té doby mi do katalogu přichází samé skvělé ženy a já jsem moc vděčná za jejich důvěru.

Kdybych věděla, kolik mě bude katalog doopravdy stát, pravděpodobně bych do toho nešla.

Bylo pro mě zásadní, aby web vzniknul od začátku podle mě. Nechtěla jsem žádnou šablonu, chtěla jsem, aby byl webař zároveň programátor a uměl to všechno vymyslet a postavit sám.

Toužila jsem asistentkám dopřát komfort členské sekce, kde si své profily můžou jednoduše hned upravit. Rozhodla jsem se udělat jednodušší grafický design a investovat do kvalitního zpracování webu.

Původní cenová nabídka byla 50 000 Kč, ale jak jsme web stavěli, tak jsem tam změnila spoustu věcí, které mě na začátku vůbec nenapadly. Momentálně jsme na částce přes 70 000 Kč. Toto se stále navyšuje podle toho, jak si vymýšlím další a další vylepšení, opravujeme chyby, rozšiřujeme velikost katalogu. Díky patří i Pavlovi, který se stal Ondřejovou pravou rukou a s webem také pomáhá.

K částce za web je potřeba přičíst moji práci. Upřímně říkám, že jsem si to od začátku nepočítala, ale bude to minimálně dalších 75 000 Kč za můj čas strávený u počítače.

Několik tisíc jsem také investovala do práce copywriterky, asistentek (jedna byla na technikálie Technické zajištění převážně online podnikání. – propojení objednávek na webu s fakturačním programem a emailingem, druhá mi pomohla s grafikou na sociální sítě, další vysvětlila a nastavila reklamu na Facebooku), pak jsem zaplatila nový fakturační program (FAPI), kurz k prodeji online produktů a spousty tištěných materiálů (letáčky a vizitky)…

Celkem mě tedy katalog stál k dnešnímu dni kolem 150 000 Kč.

Stále mi chodí úžasná zpětná vazba a já věřím, že se mi povede ze současného katalogu s několika asistentkami vytvořit nejobsáhlejší českou databázi – virtuální prostor, kam zamíří podnikatel, když zjistí, že potřebuje delegovat Předání úkolu (a zodpovědnosti za něj) na někoho jiného. svou práci na asistentku.

4. 2. 2024

Jak to celé začalo?

Byl červen 2023, jela jsem vlakem a háčkovala… Je to ten moment na fotce výše. Najednou mi do hlavy přišla první myšlenka o založení katalogu.

Předcházelo tomu však několikaměsíční přemýšlení, jak vyřešit neustálou poptávku od klientů po mých službách, kterou jsem však z kapacitních důvodů musela odmítat. Zároveň se mě velmi často ptaly začínající asistentky, kde mají hledat klienty... Přemýšlela jsem nad agenturou, přemýšlela jsem nad různými jinými možnostmi, až se v mé hlavě zrodil katalog.

V té době neexistoval žádný další katalog, který by splňoval to, co mi na trhu chybělo. Velmi rychle jsem se nadchla a začala plánovat.

Psala jsem si myšlenky na papír, ptala jsem se přátel a rodiny, co si o tom myslí, ptala jsem se svých klientů, ptala jsem se na sociálních sítích. Zajímaly mě problémy ve spolupráci s asistentkou, zajímaly mě myšlenkové procesy při hledání VA Zkratka virtuální asistentky / virtuální asistence. a cesty, které k tomu vedly. Toto všechno mi trvalo asi dva měsíce, během kterých jsem na papíře tvořila kostru katalogu a první poměrně jasnou představu o budoucích funkcích.

Nechtěla jsem další katalog, kde bude jen výčet toho, co asistentka nabízí.

To je klientovi víceméně k ničemu. Chtěla jsem profil, ze kterého klient pozná, jaká asistentka je a s jakým typem klientů ráda spolupracuje. Aby bylo na první pohled jasné, jaká je její cílová skupina a klient tak mohl oslovit jen tu asistentku, která je pro něj relevantní.

Nechtěla jsem další katalog, kde budou jen zkušené profesionálky s hodinovou sazbou blížící se 1 000 Kč. Chci dát prostor i juniorním asistentkám, které mají nižší sazbu a třeba si jen přivydělávají k mateřské. Proto mám i možnost splátek. Chci, aby si tu našli vhodnou asistentku i klienti, kteří nemohou investovat vysoké částky.

Mým hlavním cílem je maximálně zjednodušit cestu klienta ke své asistentce, ale zároveň ho nezahltit množstvím uvedených informací a dlouhými prodejními texty – to se myslím (vzhledem k přicházející zpětné vazbě), povedlo.

Pak nastalo dlouhé hledání vhodného webaře.

Věnovala jsem tomu celé léto. Poslala jsem desítky poptávek a chodily mi cenové nabídky na zpracování katalogu v rozmezí 30-300 000 Kč. Dokonce se mě oslovil jeden investor, který chtěl jít do projektu se mnou. To jsem s vděčností odmítla – věděla jsem, že chci, aby katalog otiskoval jen mě samotnou.

V srpnu jsem si domluvila schůzku s webařem/programátorem (správně to je "full stack developer"... nevím, jak to přeložit do lidštiny :)), na kterého jsem narazila poměrně náhodou v místě naší letní dovolené. Ondřej mi okamžitě padnul do oka a já věděla během prvních pár minut, že má v sobě přesně to, co hledám. Teď jsem moc ráda, že jsem nespěchala a čekala na "TEN" pocit správnosti.

Pokračování příště…

To vám prozradím třeba kolik mě katalog doposud stál a proč jsem v jednu chvíli zastavila všechny práce s tím, že končíme...

25. 11. 2023

Věnovat se práci virtuální asistentky Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. přináší řadu výzev, ale také mnoho příležitostí. Jednou z těchto příležitostí může být spolupráce s klienty, kteří jsou zároveň našimi přáteli nebo rodinnými příslušníky. Tato vztahová dynamika může být obohacující, ale zároveň i psychicky náročná. Dnes se podělím o své několikaleté zkušenosti ze spoluprací s blízkými kamarády.

1. Výhody spolupráce s blízkými

Spolupráce s přáteli a rodinou může být velmi pozitivní. S těmito lidmi máte zavedený vztah, který je založený na důvěře a vzájemném porozumění. To může usnadnit komunikaci a spolupráci, protože navzájem znáte svoje potřeby, preference a pracovní styl.

2. Komunikace a hranice

Nicméně, klíčem k úspěšné spolupráci s blízkými je stanovení jasných hranic. Je důležité oddělit pracovní a osobní rovinu, abyste zabránili konfliktům a narušení vztahů. Komunikace je klíčem. Mluvte o očekávání, termínech a zodpovědnosti, a to jak v pracovní, tak i osobní rovině.

3. Důvěra a profesionalita

Spolupracovat s přáteli neznamená, že můžete relaxovat, pokud jde o profesionalitu. Stále musíte dodržovat termíny a poskytovat kvalitní služby. Důvěra, kterou máte s blízkými, by neměla být zneužívána.

4. Výzvy spolupráce s blízkými

Při práci s blízkými mohou vzniknout výzvy. Například, může být těžké oddělit pracovní stres od osobního života, a konflikty v práci mohou se přenést do vztahu a naopak. Je důležité tyto věci zvládnout s citem a empatií. Tady se opět vracím k bodu otevřené komunikace. Nebojte se sdílet své pocity a obavy.

5. Seberozvoj a učení se ze zkušeností

Spolupráce s přáteli a rodinou může být pro vás skvělou příležitostí k seberozvoji. Naučíte se lépe komunikovat, řešit konflikty a nastavovat zdravé hranice. Zkušenosti z této spolupráce mohou být cenným přínosem pro váš osobní i profesionální růst.

Pokud si dáte pozor na výše zmíněné nástrahy, klidně se do spolupráce s blízkými pusťte. Ale dobře si promyslete, jak bude probíhat případné rozvázání pracovního vztahu. Může se stát, že to bude emotivní, zraňující a může to poškodit i váš přátelský vztah. A to i přesto, že se vám doposud dařilo všechny nástrahy společně překonat (opět vlastní zkušenost) :-).

25. 11. 2023

Mezi virtuální asistentky Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. se řadí i osobní asistentky, které jsou k ruce svým klientům i v soukromých životech. A nejen jim. Já osobně jsem asistovala třeba sourozencům, nebo rodičům klienta. 

Sepsala jsem 50 činností ze soukromého života, se kterými vám může vaše asistentka pomoci. Záměrně jsou zahrnuty i činnosti, které vyžadují fyzickou přítomnost u klienta. 

Plánování a organizace:

  1. Organizace oslavy

  2. Výběr dárků pro celou rodinu

  3. Rešerše míst na dovolenou/zájezdů

  4. Organizace výletů v rámci dovolené nebo prázdnin

  5. Rezervace dovolené - komunikace s CK

  6. Tvorba fotoknihy z dovolené

  7. Pomoc se stěhováním

  8. Komunikace s realitní kanceláří

  9. Zajištění rozlučky se svobodou

  10. Pomoc s organizací svatby

  11. Sestřihání fotek do videa

  12. Organizace fotoalb

  13. Návrh grafiky např. na pozvánky

  14. Kontrola a aktualizace rodinného kalendáře

  15. Objednání ke kadeřníkovi, na manikúru a pedikúru

  16. Hlídání termínů plateb a lékařů

Nákupy a domácnost:

  1. Vyřízení oprav, havarijních situací

  2. Objednání k lékaři/do servisu s autem/STK…

  3. Vyhledání nových pneu na auto

  4. Vyřízení parkovacího oprávnění

  5. Nákup dálniční známky

  6. Rešerše řemeslníků

  7. Prodej věcí - vyvěšení inzerátů a komunikace se zájemci

  8. Vyzvednutí balíku, prodloužení úložní doby

  9. Nákup jízdenek, rezervace místenek

  10. Výběr a nákup/objednání oblečení a bot

  11. Zabavení tchyně :-)

  12. Vyřízení předplatného časopisu

  13. Výběr restaurace

  14. Objednání květin

  15. Rezervace divadla/kina/restaurace

  16. Naklikání nákupu na Rohlíku/Košíku

  17. Pomoc v době nemoci

  18. Odvoz autem

  19. Vyzvednutí něčeho

  20. Nákup/objednání dárků

  21. Balení dárků

Administrativa:

  1. Úklid soukromého e-mailu

  2. Správa datové schránky

  3. Sledování plateb a včasné placení účtů

  4. Dohled nad platností pojistek

  5. Sepsání formálního dopisu

  6. Pomoc s vytvořením životopisu

  7. Rezervace termínu na úřadech

  8. Vyplnění přihlášek, žádostí, víz

Dětská péče:

  1. Rešerše kroužků pro děti

  2. Rešerše táborů a příměstských táborů

  3. Vyhledání chůvy/paní na úklid/hospodyně

  4. Komunikace s nimi

  5. Vyzvednutí dětí

Delegování Předání úkolu (a zodpovědnosti za něj) na někoho jiného. v soukromém životě není v České republice ve střední třídě úplně běžné, ale věřím, že jsme s rozvojem VA Zkratka virtuální asistentky / virtuální asistence. na dobré cestě. 

Výhody:

1. Čas pro sebe a rodinu: 

Asi nemusím zdůrazňovat, jak je čas dnes vzácným zdrojem. Mít osobní asistentku Asistentka se věnuje asistenci i v soukromém životě. znamená, že si můžete užít více kvalitního času s rodinou, přáteli nebo prostě sami se sebou. Můžete se věnovat svým zájmům a koníčkům, aniž byste se museli trápit domácími úkoly, nebo organizací týdne.

2. Redukce stresu: 

Zodpovědnost za organizaci a řešení různých záležitostí v soukromém životě může být velmi stresující. S osobní asistentkou na vaší straně můžete snížit stres spojený s těmito záležitostmi.

3. Odborná pomoc: 

Některé úkoly, jako je finanční správa nebo zdravotní péče, vyžadují odborné znalosti. Vaše osobní asistentka Asistentka se věnuje asistenci i v soukromém životě. může být oporou při hledání informací a řešení komplexních záležitostí.

4. Flexibilita: 

Asistentka může být vaší pravou rukou ve chvílích, kdy potřebujete rychlou reakci na nepředvídané situace. Je flexibilní a připravena vám pomoci podle potřeby.

5. Zlepšení kvality života:

Mít někoho, kdo se stará o různé aspekty vašeho soukromého života, může výrazně zlepšit vaši celkovou kvalitu života.

Osobní asistence Asistentka se věnuje asistenci i v soukromém životě. může být klíčovým prvkem pro dosažení vyváženého a šťastného života. Uvolňuje váš čas, snižuje stres a umožňuje vám věnovat se tomu, co je pro vás opravdu důležité.

25. 11. 2023

V dnešním rychle se měnícím světě administrativy Správa dokumentů, kalendáře a pošty a další činnosti, které jsou třeba pro správný chod podnikání. a podnikání se objevuje stále více možností, jak efektivně spravovat podnikatelské záležitosti. Jednou z těchto možností je virtuální asistentka, a i když se může zdát, že tato profese je stále novinkou, nabízí mnoho výhod pro podnikatele a profesionály různých odvětví.

Co dělá virtuální asistentka?

Virtuální asistentka Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. je profesionálka, která poskytuje širokou škálu nejen administrativních služeb na dálku. Pracuje často ze svého domova a komunikuje s klienty prostřednictvím internetu, telefonu a emailu. 

Konkrétních činností, které virtuální a osobní asistentky Asistentka se věnuje asistenci i v soukromém životě. zastávají jsou, dalo by se říct, desítky.

Z hlavních činností, které se dají na asistentku delegovat Předání úkolu (a zodpovědnosti za něj) na někoho jiného. jsou:

  • Administrativní Správa dokumentů, kalendáře a pošty a další činnosti, které jsou třeba pro správný chod podnikání. úkoly (papírování, schůzky, kalendář, e-maily, telefonáty, objednávky…)

  • Účetnictví (správa faktur, zadávání účtenek k DPH do fakturačního systému…)

  • Práce s texty

  • Správa sociálních sítí

  • Kreativa (videa, grafické práce…)

  • Organizace (služební cesty, eventy…)

  • Odborné zaměření (technikálie, weby, emailing, marketing, překlady, reklamy…)

Proč využívat virtuální asistentku?

  • Úspora času: VA Zkratka virtuální asistentky / virtuální asistence. vám umožní soustředit se na klíčové aspekty vašeho podnikání tím, že na sebe převezme nejen administrativní Správa dokumentů, kalendáře a pošty a další činnosti, které jsou třeba pro správný chod podnikání. zátěž.

  • Flexibilita: Můžete spolupracovat s virtuální asistentkou podle potřeby, ať už jde o krátkodobý projekt nebo dlouhodobou spolupráci.

  • Nízké náklady: Náklady na virtuální asistentku Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. jsou často nižší než zaměstnání stálého pracovníka, protože nemusíte platit odvody, vybavení, kancelářský prostor a nějakou výši úvazku - platíte jen skutečně odpracované hodiny. 

  • Rozvoj podnikání: Díky spolupráci s VA Zkratka virtuální asistentky / virtuální asistence. máte více času se zaměřit na růst vašeho podnikání.

  • Snížení stresu: Spousta věcí se bude dít "sama na pozadí" díky samostatnosti asistentky a vy na ně budete moct přestat myslet.

Představte si partnera, který vám přináší nejen úspěch, ale i svobodu a klid.

Virtuální asistentka Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. není jen pracovnicí - je to váš spolehlivý společník v podnikání. Společně s ní můžete dosáhnout nejen lepších výsledků, ale také si užít cestu k nim. Je to jako mít vedle sebe někoho, kdo vám neustále dává sílu, abyste se mohli věnovat tomu, co milujete a co vás naplňuje.

Už žádné přemýšlení, jak zvládnout všechny ty nekonečné administrativní Správa dokumentů, kalendáře a pošty a další činnosti, které jsou třeba pro správný chod podnikání. úkoly.

Myslete na to, jaké by to bylo, kdybyste měli vedle sebe virtuální asistentku, která vám uvolní ruce a mysl. Představte si tu svobodu a prostor pro tvoření, inovace a růst vašeho podnikání. S virtuální asistentkou se vám otevírají nové možnosti - je to klíč k rozkvětu vašeho byznysu.

Nemyslete na to jako na výdaj, ale jako na investici do vaší budoucnosti a snů. Virtuální asistentka Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. je ten krok, který vás posune blíže k vašim cílům. 🌠🔑

25. 11. 2023

Dalo by se napsat cenové rozpětí od kolika do kolika korun se dá navázat spolupráce s virtuální asistentkou, ale pravděpodobně by to vypadalo nějak takto: 200-2.000 Kč/hod.

Co byste si z toho odnesli? Nic. I přesto, že to je reálné rozpětí, které lze u sazeb virtuálních asistentek najít.

Příliš nízká cena může ukazovat na:

  • nezkušenost oboru,

  • neznalost cenotvorby,

  • nízké sebevědomí,

  • neznalost své cílové skupiny (snaha zavděčit se všem).

Pokud chcete vedle sebe někoho, kdo:

  • vám bude umět dát upřímnou zpětnou vazbu,

  • bude mít komunikaci na vysoké úrovni,

  • bude expertkou ve svém oboru,

  • bude pracovat samostatně,

  • bude vystupovat profesionálně při jednání s vašimi zákazníky,

  • nebudete se bát jí svěřit své pracně vybudované podnikání.

Tak hledejte spíše zkušenou asistentku.

Někomu může více vyhovovat asistentka, která bude jen plnit vaše přidělené úkoly a nebude fungovat manažersky. To je také v pořádku. Není to o tom, co je a není správně. V tomto případě vybírejte mezi juniornějšími asistentkami.

Proč je někdy cena za virtuální asistentku Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. vysoká?

Virtuální asistence je velmi široký pojem a v dnešní době zahrnuje kromě klasické administrativy Správa dokumentů, kalendáře a pošty a další činnosti, které jsou třeba pro správný chod podnikání. spoustu dalších podoborů. Některé jsou velmi odborné a vyžadují hluboké znalosti tématu. Proto si za ně asistentky účtují na první pohled poměrně vysokou hodinovou sazbu. Proč na první pohled?

Zkušená asistentka je velmi efektivní, pracuje rychle, umí se doptávat, je proakivní a umí navrhovat různé možnosti řešení problémů. Některé asistentky si na sebe umí vydělat třeba tím, že zprostředkují slevu v e-shopu při větší objednávce zboží. Toto je často činnost, na kterou klient nemá čas, tak ji nedělá. Tady mluvím z vlastní zkušenosti.

Efektivní asistentky pracují kratší čas a zároveň stačí mnohdy kratší čas i na vysvětlení zadání úkolu. Klient má pak klidnější mysl, protože si je jistý, že asistentka vše pochopila a pracuje na přidělené práci samostatně.

Jaká je tedy obvyklá sazba za práci virtuální asistentky?

  • Juniorní asistentky - 300-450 Kč

  • Administrativní Správa dokumentů, kalendáře a pošty a další činnosti, které jsou třeba pro správný chod podnikání. práce - 450-700 Kč

  • Osobní asistence Asistentka se věnuje asistenci i v soukromém životě. - 500-900 Kč

  • Technikálie Technické zajištění převážně online podnikání. - 600-1.200 Kč

  • Online konzultace - 700-1.500 Kč

Proč primárně nevybírat asistentku podle ceny?

Nevolte podle nejlevnější varianty, ale hledejte k sobě člověka, se kterým si budete blízcí názorově, povahově, ale také stylem spolupráce. Jedině pak bude spolupráce fungovat stabilně a na obou stranách se budete moci spolehnout na toho druhého.

Scroll top