Někdo si představí “papírování”, jiný zase veškerou práci na počítači. Obecně to je správa dokumentů, kalendáře a pošty, ale také činnosti, které jsou třeba pro správný chod podnikání, nebo kanceláře.
Slovník
Tvorba marketingových, obsahových a prodejních textů. Copywriter Tvorba marketingových, obsahových a prodejních textů. může napsat šťavnaté texty např. na web, letáky, pozvánky, do prodejních e-mailů, do příspěvků na sociálních sítích, pro reklamy atd.
Delegování Předání úkolu (a zodpovědnosti za něj) na někoho jiného. je předání úkolu (a zodpovědnosti za něj) na někoho jiného. Na VA Zkratka virtuální asistentky / virtuální asistence. klienti často delegují činnosti a úkoly, které je nebaví, nemají na ně čas, nebo je to ekonomicky výhodné řešení situace.
Znáte takové ty newslettery a informační zprávy, které přichází do e-mailové schránky? Tak to je emailing. Vzniká to výměnou e-mailové adresy za tzv. magnet Je to nějaká služba či produkt, který je zadarmo a má vás změnit v platícího zákazníka. (vysvětleno pod pojmem "magnet Je to nějaká služba či produkt, který je zadarmo a má vás změnit v platícího zákazníka."), nebo třeba objednáním nějakých produktů.
Pak chodí do schránky prodejní nabídky, ale občas i zajímavé články psané formou blogu. Z emailingu se lze kdykoliv odhlásit. Tuto možnost najdete většinou na konci e-mailu.
Cílem této akce je zvýšit prodeje nějakého produktu, nebo služby. Kampaně Akce za účelem upoutat pozornost na produkt/službu hodně tvoří online podnikatelé na sociálních sítích.
Na virtuální asistentku Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. je možné delegovat Předání úkolu (a zodpovědnosti za něj) na někoho jiného. psaní textů, tvorbu grafiky, nebo některé odborněji zaměřené asistentky nastaví i reklamy na podporu prodeje. Součástí kampaně Akce za účelem upoutat pozornost na produkt/službu je emailing Zasílání novinek a nabídek formou e-mailu. a často i magnet.
Je to nějaká služba či produkt, který je zadarmo a má vás změnit v platícího zákazníka. Někdy je účelem magnetu Je to nějaká služba či produkt, který je zadarmo a má vás změnit v platícího zákazníka. pouze sběr kontaktů do emailingové databáze.
Technické zajištění převážně online podnikání. Propojování mailingových systémů s weby, zařízení hostingu, základní pomoc při tvorbě webu, SEO Pozice ve vyhledávačích (např. Google). (zajišťuje lepší dohledatelnost webu ve vyhledávačích na základě použití klíčových slov), apod.
Tímto pojmenováním si často asistentky označují svou cílovou skupinu klientů. Offline klient většinou není svým byznysem závislý na práci na počítači, ale živí se převážně rukama. Může to být např. psychoterapeut, fotograf, lektor sportovních kurzů, nebo třeba někdo, kdo má svůj kamenný obchod/výrobnu.
Zato online klient se živí převážně prací “na počítači”. Může mít eshop, online kurzy, nebo poskytovat poradenství pouze skrze internet.
Se věnuje asistenci i v soukromém životě. Asistentka se většinou zná s členy rodiny, s klientem má často velmi přátelský vztah. Může zařizovat např. pořádání rodinných oslav, výběr vánočních dárků pro příbuzné, nebo nákup oblečení.
Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. Má několik klientů, má své vybavení a klient jí platí jen čistý odpracovaný čas. Nemusí platit dovolenou, nemocenskou ani žádné jiné odvody. To si hradí asistentka sama. VA Zkratka virtuální asistentky / virtuální asistence. pracují jako OSVČ, ale můžou být i na DPP/DPČ.
Zkratka virtuální asistentky Asistentka, která pracuje převážně online bez nutnosti potkat se se svým klientem naživo. / virtuální asistence.
Péče o zákazníky klienta VA. Komunikace po e-mailu, sociálních sítích, ale i telefonicky. Odpovídání na dotazy, budování vztahu se zákazníky za účelem zvýšení spokojenosti a budování určité image značky.
Je to software určený k efektivní správě vztahů s klienty. CRM Software pro správu vztahů s klienty. systémy umožňují sledovat a analyzovat data o prodeji, marketingové aktivity, zákaznickou podporu, ale také stav úkolů.
Coworkingové prostory jsou čím dál oblíbenější, najdete je především ve velkých městech.
Používají je především podnikatelé, ale i menší týmy lidí. Můžete využít jednorázový vstup, měsíční vstup, nebo si pronajmout konkrétní pracovní stůl, který nebudete s nikým sdílet.
V coworkingu je většinou zasedačka, tiskárna, kuchyňka a káva zdarma.
Proces, kdy se dostává web na přední příčky ve vyhledávačích jako je třeba Google, Seznam apod.
Pozici webu zlepšují klíčová slova a spojení + relevantní zpětné odkazy na jiné weby.
Jsou to setkání (často podnikatelů), kde se můžete seznámit s jinými lidmi, navázat spolupráce, partnerství, sehnat klienty, propagovat svůj projekt, nebo jen navazovat nové kontakty. Networkingové Akce s účelem seznámit se s jinými podnikateli. akce se dělí na formální a neformální, online a offline.
Formální jsou obvykle řízené nějakým programem a často je určen vymezený čas, který má každý na svoje představení se ostatním. Nejbězněji to jsou 1-3 minuty.
Neformální setkání nemívají stanovený program, ani čas pro prezentaci. Je to setkání podnikatelů, kde se obvykle spolu všichni baví formou rozhovoru. Můžou to být networkingové Akce s účelem seznámit se s jinými podnikateli. party, posezení u piva, pobyty, setkání u deskových her, bowlingu, nebo třeba na procházce. Bývá komornější, než formální setkání. Počet účastníků je obvykle 5-15. Tato forma je vhodná i pro stydlivější jedince/introverty.